Dzień dobry  ;) 










Jako małe dziecko mieszkaliśmy w sąsiedztwie lasu. Gdy tylko sprzyjała pogoda uwielbiałam tam chodzić , spacerować polną drogą, która do dnia dzisiejszego ciągnie się lekko pod górkę obrzeżem lasu. Szłam aż tam tam tam, tam daleko przechodząc kolejny las w linii prostej.  Zdarzało się czasami odbić w lewo. Wchodziłam  wtedy jakby od tyłu do mojego królestwa.  Tam, gdy tylko przekracza się granicę podmokłych  łąk porośniętych  kaczeńcami, drzew, starych dębów słychać szum rzeki Bystrzycy. Rechot żab .   Leśne polany porośnięte kwiatami ... ciesząc oczy.  Kojąco wpływający na słuch... ah  śpiew ptaków. ...
  Jak to bywa z dziećmi,  każda wędrówka kończyła się powrotem do domu w towarzystwie mojego sędziwego sąsiada.  Pojawiał się jak Anioł za każdym razem gdy stałam oko w oko z dzikiem ,  lub gdy zgubiłam się niechcący  zbierając grzyby dla babci. 
Za nim pozwoliłam sobie i pozwolono mi na kolejną przygodę ,  mijało trochę czasu. 
Dzieci faktycznie mają w sobie wiele odwagi i  ufności.  
W moim małym wielkim świecie ,,tam,, rosło mnóstwo niezapominajek.  Usłyszałam od kogoś kiedyś : ,, Jak powąchasz te kwiatki nic nie będziesz pamiętać " .
Uwierzyłam. 
Bałam się nawet  je zrywać  :D 
Ale....jak to bywa w życiu, człowiek doświadcza sytuacji o których wolałby nie pamiętać. 
Jako starsze dziecko często je wąchałam.  Szukałam tych malutkich kwiatuszków, i zostawiałam cienie.  
Gdyby to działało.... to by była recepta :D 
Oczywiście nie pomagało a zainteresowanie rybimi oczkami zmalało.  
Wspomnienia moich wypraw zostało i przetrwało do dziś. Nie zapomniałam  :) złe wspomnienia oddałam Bogu, i pomogło  ;) w pamięci i sercu pozostało dobro ;) 
Czyni to mnie wolną . Miłość napędza motor dobra.  Nie zapomniałam o nadziei , moim oknie na życie. A jakie życie?  Życie na które mam wpływ,  bo nie przeżyje go nikt za mnie  ;) 
A jak się zapomne?  Zawsze mam otwarte okno ;) 
Kwiat ten w pewien sposób ciśnie mi w usta pytanie : czy zmieniłabym życie jakie przeżyłam?  Nie. To właśnie ono pozwala mi być tą którą jestem dziś.  
Nie zapomnij kim jesteś, nawet jak się zapomnisz  ;)
Gdy drzwi są zamknięte pamiętaj, że zawsze zostaje okno ;)

Dziękuję że jesteście  :) 

Dzięki za subskryba  ;)



Komentarze

Popularne posty z tego bloga