Witajcie :)

Dziś także święto świętego Patryka ;)
Pytany niegdyś , przedstawił obrazowoTrójce Świętą w liściu koniczyny ;)
Dziś zielony kolor jest na topie,także piwo ;) w Irlandii ;)
Nie może zabraknąć w naszej palmie liścia koniczyny ;)




A tak ją zrobiłam .

Z  zielonej krepiny wyciełam pasek,tak aby nie było na nim widocznej granicy, którą widać na krepinie. 
Lekko rozciągnęłam . Złożyłam i wyciełam kwadraty.  





Rozciełam po przekątnej. 



Skleiłam połówki tak aby struktura krepy przekątnie zmierzał ku środkowi.  




Obwiń  druciki (3) krepą. 

Przykleiłam do płatków po wyschnięciu. 



Polonczyłam i zwinełam na zielono.



Włala i mamy koniczyny ;)



Dziekuję ;)

Kochani dziś wiele pracy ;)
Damy radę.  

Na pytania chętnie odpowiem ;)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga