Witajcie :)


Piękny dziś dzień.  
U nas tu na północy , południowym zachodzie pięknie świeci słońce, aż buzia sama się śmieje :)
Obiecany bukszpan w drodze :)




Potrzebny jest klej do papieru lub na gorąco, ale nie musi. 
Zielona krepina i grubszy drucik. O.9 wystarczy. 

Wytnij pasek krepiny i rozciągnij mocniej ale nie maksymalnie. 




Ładnie i równo złóż.  Pamiętaj by nie zrobić zbyt grubej warstwy, bo trudniej będzie z wycięciem. 
Ja przygotowałam sobie wzór listka przypominającego oryginalne gabaryty bukszpanu. 
Nim posłużyłam się jako formą. 




Wycinając zostawiłam dłuższe końce.
Dlaczego? Przy zwijaniu drucika łatwiej jest chwycić listek by stabilnie się trzymał, łatwiej przykleić. 
Dlatego może być klej lub nie.


Oryginalnie bukieciarki nie pomagały sobie zbytnio klejem.
Przygotowane gałonzki łonczymy razem łoncząc paskiem krepiny ,rozciągniętej maksymalnie. 




Bukszpan jest dosyć bogaty. 
Cóż, uzbrojcie się w cierpliwość by zrobić conajmniej kilka :)
Ja podczas pracy słucham muzyki która mnie umacnia, modlę, lub....bawię z zazdrosny psiakiem :D

To dobry moment na refleksję. 
Czy wiesz że bukszpan ma szczególne znaczenie w palmie wielkanocnej? 

Ale o tym w innym poście ;)
Udanej pracy ;)

Dzięki że jesteście :) 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga