Witajcie ;)

Dziś uczymy się robić kwiatek do palmy . Jest bardzo prosty, choć wymaga sprawności i siły w palcach.

Do naszej palmy nr 1 potrzebujemy :
-Krepina ( kolory jakie lubisz )
Moja propozycja.
-Patyk . Ja użyłam gotowy do storczyków.  Możesz pójść na spacer i uciąć prostą gałonzkę   ; )
-Drucik cienki i grubszy. 
-Klej na gorąco lub zwykły do papieru.
-Nożyczki. 
-Obcążki.  
-Dobry humor i chęci. 
-Klamerka.

Zaczynamy ;)

Wytnij pasek bibuły. Szeroki odpowiednio do tego jakie duże chcemy kwiaty ;)
!!! Pamiętaj jednak,żeby pozostałe kwiatki także miały tą samą wielkość. 


Rozciągnij lekko. 



Powycinaj tej samej szerokości paski . Moje mają ok 1 cm.



Z innego koloru krepy wytnij pasek .


Rozciągnij maksymalnie. 

Wytnij mnw. kwadraty.



Zrób kulki z tego samego koloru krepy. 


Zwiń ładnie by powstał ładny pręcik. 





Z pasków krepiny zrobimy płatki. 


Na  połowie skręć  jak byś zawijała/ zawijał papierek  cukierka.


Złóż na pół. 


Leżące na sobie połowy złap kciukami i wygnij brzuszek.




Tak gotowe płatki zacznij dokładać do gotowego środka. Ja ułożyłam jeden obok drugiego w ilości 5 ;) tu potrzeba sił w palcach. 





Zwiń mocno jak potrafisz drucikiem , zostawiając zapas drucika.


Odetnij nadmiar papieru .

 
Z zielonej krepy wytnij dłuższy pasek 1 cm szeroki ,mniej więcej. 



Rozciągnij maksymalnie.  

Obwiń proszę łodygi kwiatków zakrywając ładnie drucik.






Mozesz pomóc sobie klejem.

No i już krok za nami ; )

Ja wybrałam takie kolory ;)





Środek 1 kwiatka w kolorze drugiego,2 w kolorze 3 itd..

Wybór gęstości kwiatków na palmie  zostawiam Wam ;)

Po kroku 1 i chwili wytchnienia czas nadchodzi na krok 2. 
Zapraszam niebawem ;)

Bedziemy się  uczyć  robić bazie ; )

Dziękuję że jesteście :) 



Komentarze

Popularne posty z tego bloga